Boris Belak

Copywriter i kreativni direktor, radio u više domaćih internacionalnih oglašivačkih agencija (BBDO, Saatchi & Saatchi…), trenutno je u Studiju Nexus / dio Real Grupe.

Prvenstveno profesionalni kreativac koji osmišljava i implementira marketinške strategije, cjelovite koncepte za marketinšku i oglašivačku komaunikaciju, TV i radijske spotove, digitalna rješenja, slogana, osmišljava imena robnim markama i uslugama.

Radio/radi za sve medije i za klijente svih veličina: od start-up tvrtki pa do velikih domaćih i internacioanlnih klijenata (MTV UK, Toyota, HBO, Vipnet, B.Net, T-Mobile, Karlovačko itd.), a trenutno radi za regionalna tržišta, kao i za tržište Portugala.

Samo je u jednom kvartalu 2014. godine od tri pozivna natječaja osvojio – sva tri.
Zna kako napraviti pobjedničku kreativu, kako doći do dobre ideje, kako odabrati ideju i kako je uobličiti u efektnu komunikaciju.

Objavio je prvi hrvatski i regionalni priručnik za copywriting “Ma tko samo smišlja te reklame” (2008.), te prvi priručnik o upravljanju idejom, “Ideja u labirintu” (2013.), čije je objavljivanje podržao i Institut za menadžment.

 

Seminari

Programi

Prekvalifikacije