Specijalist za internet marketing i prodaju

Web stranica i cjelokupna online prezentacija su nesumnjivo postali osobna iskaznica poduzeća u 21. stoljeću. Internet marketing je putokaz klijentima i korisnicima koji im pomaže da web stranicu i tvrtku pronađu i da ju percipiraju na odgovarajući način.
Kako su tvrtke, oglašivači i korisnici to prepoznali, ulaganja u budžete za online oglašavanje rastu dvoznamenkastim ciframa u Hrvatskoj i u inozemstvu.
Kroz ovaj program polaznici će iz prve ruke, od stručnjaka iz prakse, dobiti uvid i znanja o tome kako se tvrtka pravilno prezentira i oglašava na Internetu. Kreće se od odabira i planiranja ispravne vrste web stranice za tvrtku, a zatim se prezentiraju i analiziraju tehničke i dizajnerske karakteristike web stranice.
Nakon toga se kroz vježbe na računalu izrađuju AdWords, Facebook i Newsletter kampanje te se sagledava uloga svakog marketinškog kanala u funkciji prodaje usluge/proizvoda tvrtke i njenog ispravnog brandiranja.
Također se kroz vježbe te na primjerima iz prakse prolaze content marketing, upravljanje društvenim mrežama i uloga bloga u online marketing mixu.
Program sadrži i iscprnu analizu uspješnih web trgovina na primjerima iz prakse te su polaznici na kraju programa osposobljeni za odabih odgovarajućih marketinških kanala, budžeta i alata. 
Uključeni su i treninzi za polaganje ispita za stjecanje certifikata Google AdWords i Google Analytics!
Na kraju programa, polaznici u klijent-ponuđač simulaciji kroz prezentaciju u timovima predstavljaju stečena znanja.
 

Općenito

Nakon programa polaznici će naučiti:
  • kreirati i provesti uspješnu marketinšku kampanju na internetu,
  • sudjelovati u definiranju  budžeta i planiranju internetske kampanje,
  • optimizirati troškove internetske kampanje,
  • odabrati i koristiti relevantne Google alate pri analizi uspješnosti online kampanje,
  • koristiti društvene mreže za povećanje prodaje,
  • upravljati odnosima s kupcima kroz društvene mreže,
  • procijeniti potrebe potencijalnih kupaca na Internetu te tomu prilagoditi metode oglašavanja i prodaje.
Program je namijenjen:
  • djelatnicima u prodaji,
  • djelatnicima u marketingu,
  • web dizajnerima i administratorima,
  • poduzetnicima,
  • svima koji žele usavršiti svoja znanja i vještine u području internet marketinga.
Trajanje programa: 140 šk. sati (2 puta tjedno po 4 šk. sata).
 
Oblici izvođenja nastave: interaktivna predavanja, praktična nastava i individualne konzultacije.
 
Uvjerenje i diploma: uvjerenje o stručnom osposobljavanju.
 
Literatura: obvezna literatura uključena je u cijenu programa.
 
Ispit: pisanje završnog rada i izrada prezentacije, nakon odslušanog programa pristupa se pismenom ispitu.
 
Napomena: za predavanja je potrebno imati vlastito računalo
 

Nastavni program

Uvod u Internet marketing 
  • Pojam Internet marketinga
  • Vrste i specifičnosti marketinških kanala na Internetu
  • Faze razvoja i organizacija Internet marketinga 
  • SEO i SEM
  • Uloga internet marketinga i prodaje u tvrtki 
 Web stranica
  • Koraci u izradi kvalitetne web stranice
  • Optimalan sadržaj kvalitetne web stranice  - pisanje teksta, raspored sadržaja
  • Tehničke karakteristike kvalitetne web stranice - tehnologija izrade, programski jezici
  • Dizajn kvalitetne web stranice
  • Platforme za izradu web stranice  - pregled gotovih CMS sustava, Wordpress, Joomla, Drupal
  • Pisanje za web
  • Blog
  • Tehnička i sadržajna analiza web stranice na primjeru
Optimizacija web stranica za tražilice (SEO)
  • Faktori (činioci) kvalitetne optimizacije web stranice
  • Onsite metode optimizacije web stranice
  • Offsite metode optimizacije web stranice (link building)
  • Mjerenje optimiziranosti web stranice
  • Nepoželjne i poželjne SEO metode
 Google AdWords 
  • Definicija i mogućnosti primjene Google AdWords kampanje
  • Strategija i ciljevi oglašavanja
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Parametri oglašavanja
  • Priprema sadržaja web stranice za Google AdWords kampanju 
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Koraci u izradi Google AdWords kampanje
  • Optimizacija kampanje
  • Izrada Google AdWords kampanju na primjeru 
 Google Analytics 
  • Definicija i mogućnosti primjene analitičkog alata Google Analytics
  • Registracija Google Analytics računa
  • Organizacija Google Analytics računa
  • Analiza uspješnosti kampanje proizvoda/usluge pomoću  Google Analytics izvještaja
  • Izrada Google Analytics izvještaja na primjeru 
Marketing društvenih mreža
  • Vrste i karakteristike društvenih mreža (Facebook, Twitter, Linkedin)
  • Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama
  • Strategija nastupa na društvenim mrežama
  • Planiranje i izrada relevantnog sadržaja za društvene mreže
  • Izrada i prilagodba profila na društvenim mrežama
  • Komuniciranje sa zajednicom na društvenim mrežama
 Content marketing
  • Pojam i upotreba content marketinga
  • Kreiranje sadržaja za content marketing i usklađivanje sadržaja s brandom i porukom tvrtke
  • Iskorištavanje online kanala oglašavanja za content marketing
  • Pojam i upotreba native marketinga
Facebook
  • Specifičnosti Facebook oglašavanja
  • Upravljanje kroz Facebook Busines Manager
  • Kreiranje kampanje na primjeru proizvoda/usluge
  • Određivanje budžeta kampanje
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Optimizacija kampanje
 E-mail newsletter
  • Proces  vođenja newsletter kampanje
  • Metode prikupljanja e-mail kontakata
  • Newsletter sustavi za upravljanje e-mail marketing kampanjama 
  • Sadržaj newsletter-a 
  • Metode za mjerenje učinkovitosti kampanje
  • Izrada newsletter-a  za konkretni proizvod ili uslugu 
Web trgovina
  • Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
  • Zakonski okviri pokretanja web trgovine
  • Ključne značajke i elementi web trgovine
  • Modeli poslovanja na webu (B2b, b2c, c2c) i njihove karakteristike
  • Modeli web plaćanja
  • Analiza uspješnosti poslovanja domaćih i stranih web trgovina
Upravljanje odnosima s kupcima
  • Planiranje i priprema informacija o klijentu
  • Identificiranje i analiza potreba i očekivanja poslodavaca 
  • Proces i tehnike pregovaranja
  • Prezentacija i predstavljanje rješenja 
  • Prepoznavanje mogućih prigovora i priprema potencijalnih rješenja 
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa sa klijentima
 

Kontaktirajte nas odmah!

Ime * 
Prezime * 
E-mail * 
Mobitel 
Tvrtka 
Poruka 
    

Seminari

Programi

Prekvalifikacije