Poslovna komunikacija u turizmu na engleskom jeziku

Komunicirajte s klijentima samouvjereno i tečno, predstavite najnoviju ponudu ili usvojite osnove jezika.

POSLOVNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU NA ENGLESKOM JEZIKU

Opis programa

Cilj:

  • osvježiti i usavršiti već postojeće znanje poslovne korespondencije na engleskom jeziku,
  • usvojiti nove strukture i izraze sa svrhom unapređenja točnosti pismene produkcije,
  • osvijestiti značaj stilskih razlika u formalnom i neformalnom pismenom izričaju,
  • usvojiti glavne strukture i izraze učestalo korištene u telefonskim razgovorima,
  • proširiti vokabular i poboljšati točnost usmene produkcije u okviru telefonskih razgovora,
  • ispraviti učestale, 'fosilizirane' pogreške u govoru i pismu.

Sadržaj:

  • kako brzo i efikasno napisati formalni i neformalni e-mail,
  • kako jednostavno uskladiti stilske značajke poslovne korespondencije,
  • kako voditi jasne i uspješne telefonske razgovore,
  • kako olakšati komunikaciju i osigurati lakše sporazumijevanje,
  • simulirane poslovne situacije s trenutačnom upotrebom novih izraza i struktura.

Detalji

Trajanje: 10 nastavnih sati.

Dinamika: 2x5.

Materijali: materijali Instituta za menadžment.

Cijena: na upit.

Preduvjet: minimalno B1.1 razina predznanja jezika testiranje poznavanja jezika provodi se besplatno u Institutu za menadžment.

PRODAJNE VJEŠTINE I UPRAVLJANJE KLIJENTOM U TURIZMU NA ENGLESKOM JEZIKU

Opis programa

Cilj:

  • usvojiti korisne učestalo korištene strukture i izraze za prikladno predstavljanje proizvoda i usluga,
  • proširiti opseg vokabulara i unaprijediti znanje jezičnih struktura korištenih u situacijama prodaje, pregovaranja i upravljanja prigovorima,
  • osvijestiti značaj te unaprijediti stilski aspekt jezika korištenog u konfliktnim ili delikatnim situacijama.

Sadržaj:

  • kako jednostavno predstaviti proizvod ili uslugu,
  • kako brzo i uspješno opisati prednosti proizvoda i usluga i sklopiti posao,
  • kako uspješno sudjelovati u pregovaračkom procesu,
  • kako upravljati prigovorima i zadržati zadovoljnog gosta,
  • simulirane situacije razgovora gostima turističkog objekta s trenutačnom upotrebom novih izraza i struktura.

Detalji

Trajanje: 10 nastavnih sati.

Dinamika: 2x5.

Materijali: materijali Instituta za menadžment.

Cijena: na upit.

Preduvjet: minimalno B1.1 razina predznanja jezika, a testiranje poznavanja jezika provodi se besplatno u Institutu za menadžment.

INTENZIVNI TEČAJ OSNOVA ENGLESKOG JEZIKA ZA TURISTIČKE DJELATNIKE

Opis programa

Cilj:

  • usvojiti osnove engleskog jezika u pogledu vokabulara, jezičnih struktura i jezičnih vještina u kontekstu turističkih djelatnosti,
  • osposobiti djelatnike za osnovnu komunikaciju s gostima objekta na engleskom jeziku,
  • kroz samostalnu produkciju ispraviti učestale 'fosilizirane' pogreške u usmenom izričaju.

Sadržaj:

  • kako se predstaviti, upoznati nove ljude i razmijeniti osobne informacije,
  • kako jednostavno predstaviti proizvod ili uslugu,
  • kako sigurno odgovoriti na upite gostiju,
  • kako dati upute za snalaženje u gradu i prometu,
  • simulirane situacije razgovora s gostima turističkog objekta.

Detalji

Trajanje: 15 nastavnih sati.

Dinamika: 5x3.

Materijali: materijali Instituta za menadžment.

Preduvjet: minimalno A2 razina predznanja jezika, a testiranje poznavanja jezika provodi se besplatno u Institutu za menadžment.

 

Kontaktirajte nas odmah!

Ime * 
Prezime * 
E-mail * 
Mobitel 
Tvrtka 
Poruka 
    

Seminari

Programi

Prekvalifikacije